موفقیت مرکزی برای برند مرسدس بنز

راهنمای جامع خودرو در ایران، معرفی و بررسی خودروها، معایب و مشکلات خودروها، مقایسه ماشین‌ها، موتورسیکلت، قیمت خودروها، مسابقات و...

موفقیت مرکزی برای برند مرسدس بنز

۵۵ بازديد
E مخفف موفقیت ساخت epoch-making است.
حرف E در نام کلاس E می تواند برای ساخت epoch- ایستاده است. اگرچه این طرح تنها در سال ۱۹۹۳ به وجود آمد، سنت قرار گیری اتومبیل های مرسدس بنز در کلاس های با اندازه متوسط و لوکس بالا به بیش از صد سال پیش باز می گشت. تاریخچه جدید تر به تنهایی، از سال 1947، شامل ده خانواده مدل سری - تا کلاس الکترونیکی جدید از سری مدل 213، که به دلیل اولین آن را در تابستان 2020 به دنبال ارتقاء مدل گسترده است.

حتی برندهای اصلی مرسدس بنز خودروهایی معادل خودروهای مشتریان را در آن زمان به کلاس E امروزی عرضه می کرد و پس از ادغام برای تشکیل آنچه که پس از آن دیملر-بنز ای جی در سال ۱۹۲۶ به وجود آمد، موفقیت آن ادامه داشت. این در بر گرفته از این واقعیت است که یکی از اولین اتومبیل های سواری از مرسدس بنز جدید با نام تجاری سابق کلاس E بود : آن مرسدس بنز 8/38 PS (W 02) بود ، که 8/38 PS اشتوتگارت مدل 200 از سال 1928 نام گرفت.
طلوع معجزه اقتصادی.
آغاز جدید پس از پایان جنگ جهانی دوم بسیار دشوار بود اما مدل بسیار موفق ۱۷۰ ولت (W ۱۳۶) از سال ۱۹۳۶ به مرسدس بنز کمک کرد تا دوباره شروع شود. در اوایل سال ۱۹۴۶، برای استفاده به عنوان یک آمبولانس و ون تحویل، در میان چیزهای دیگر ساخته شد، و از سال ۱۹۴۷، آن را به عنوان یک ماشین مسافربری در خیابان ها بود. این آغاز واقعی تاریخ کلاس E بود.

•لوکس تر ۱۷۰ اس با بدنه تمام فولادی و ۱۷۰ دی که توسط یک موتور دیزلی کارآمد طراحی شده بود در سال ۱۹۴۹ راه اندازی شد. در دوره بعد، خانواده سری مدل ۱۷۰ که تا سال ۱۹۵۵ تولید می شد، گسترش بیشتری یافت - این ها اتومبیل هایی بودند که جمهوری فدرال آلمان تازه شکل گرفته بود و در معجزه اقتصادی به سوی خود راند.

 
تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد